LUPO er vårt system for optimal samhandling, forståelse og kvalitet av leveransen. Det er ein 360° observasjon med fokus på kundebehov, løysing og kontroll på prosjektet gjennomføringsmessig og økonomisk.
- Me tar våre kundar på største alvor, og lyttar først til idé og tankar dei har om behovet sitt, stiller viktige spørsmål og avklarer forventningar.
- Kartlegging av grunnlaget for prosjektet, teikningar, kva er og kva må på plass, korleis kan nytt kombinerast med gamalt, kva alternativ kan dekke behovet og så vidare.
- Forslag til løysing er meint som eit godt, kvalifisert grunnlag for drøfting. Vanlegvis er det justeringar og endringar her, og vurderingar på t.d. økonomiske konsekvensar med den eine i forhold til den andre måten å gjera det på.
- Når forslaget er på plass blir tilbod/budsjett laga og kommunisert til kunden.
- På basis av pris og løysing gjer me avtale og legg framdriftsplan for prosjektet.
- Så blir prosjektet gjennomført, i tett samarbeid med kunden.
- Overleveringa skjer i eige møte, med overleveringsrapport og informasjon.
